joi, 2 aprilie 2009

De ce?

Mereu apare intrebarea asta intr-o conversatie, indiferent cat de scurta este conversatia. De ce am creat blogul asta? Asta ramane de aflat, nici eu nu stiu inca. Poate fi nevoia de exprimare in scris sau nevoia de a varsa fustrarile (daca am asa ceva) sau poate ca e tare sa ai un blog, poate ca imi exersez cunostiintele de tastare sau poate din lipsa de ocupatie (cel mai probabil ar zice multi dintre voi), inca nu se stie motivul sau raspunsul la intrebarea asta.
De ce invizibilul?
Pentru ca ma regasesc in acest simplu cuvant. Intotdeauna mi-am dorit sa fiu persoana invizibila care trece pe langa voi, cu un zambet creat de bucuria de a observa totul si de a stii ce se intampla si de a stii unde va duce totul....
De ce acest blog pentru a discuta totul cu mine insumi si cu parerile celor ce vor citi acest blog. Sper sa nu va plictisesc cu subiectele banale zilnice insa sper sa nu regasiti subiecte de gen "sexy braileanca" "ce s-a zis la Maruta" sau alte chestii banale care ma ingrozesc...

Cu acestea spuse ma inclin...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu